حصة السويدى


النهارده عايزة اقولكم على حصة السويدى فى الجم
انا كل ما اروح حصة السويدى الاقى كل الى هناك رفيعين جدا
ولا عارضات الازياء
والى مش كده تكون مثلا عندها دهون زيادة فى منطقة معينة
عاوزة بطنها تنزل شوية
ولا عايزة حاجات تانية انتم اكيد عارفينها تكش شويتين
حتى اتخن واحدة فيهم
حلم حياتى دلوقتى انى ابقى زيها
وطبعا احنا بنلعب وامامنا مرايات
يعنى انا شايفاهم كلهم
وهم كمان شايفينى
بس انا بحاول ادارى ورا ولا فى المكان الى ما فيهوش مراية
اصل الموضوع مش ناقص فضايح
المهم بقى ان تمرينات السويدى دى صعبة جدا
وطبعا انا مش بقدر اعمل كل التمرينات
او اكمل العدد الى بيعملوه لكل تمرين
واقعد ابص لنفسى وابص للبنات واكلم نفسى
الاقينى مش قادرة اعمل زيهم
اقول كويس انى قادرة اعمل اى حاجة
يعنى مش شايفة هما اد ايه وانت اد ايه
دا انت اد تلاتة منهم
وارجع اقول لنفسى
هو فيه حد ادك اصلا
هو فيه حد عمل فى نفسه زى ما انت عملت فى نفسك
هو فيه حد يسيب نفسه لحد ما يوصل لكده
وطول حصة السويدى وانا بكلم فى نفسى
شكلى اتجننت
مش كده

...

0 التعليقات:

إرسال تعليق

الاكثر مشاهدة

التسميات

أرشيف المدونة الإلكترونية

الحقوق محفوظة © 2010 الجمال للمرأة العربية